Педагогічне кредо

«Завжди досягати поставленої мети, не зважаючи на перешкоди!!!»

Документація

 Урок легкої атлетики для учнів 8 класу
Тема уроку: Модуль легка атлетика
Мета уроку:  Засвоєння нових знань  і застосування  раніше набутих навичок і вмінь  з модуля «легка атлетика»
Завдання уроку:
1.     розвивати швидкість у бігу на короткі дистанції;
2.     закріплювати метання малого м’яча способом «із –за спини через плече»;
3.     закріплювати стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги».
Тип уроку:  Комбінований
Місце проведення: спортивний майданчик
Інвентар:   м’ячі для метання; скалки; фішки (кеглі), стрічки; естафетні палички; умовні зображення планет.


                         
Частина уроку
Зміст уроку
Дозування
Організаційно-методичні вказівки
Підготовча
( 14-15 хв)
1.     Шикування в одну шеренгу, привітання повідомлення завдань уроку.
1-2 хв
Перевірити наявність спортивної форми та стан здоров’я
2.     Вимірювання частоти серцевих скорочень ( ЧСС)
До 30 с
Протягом  10 с із наступним множенням на 6
3.     Інформаційне повідомлення вчителя
Сьогодні у вас незвичний урок:  ми подорожуватимемо Сонячною системою. ЇЇ утворюють Сонце, планети зі своїми супутниками, астероїди, метеорити та космічний пил. Вісім планет обертаються навколо Сонця по еліпсах. Давайте спробуємо їх назвати у порядку віддалення від Сонця
( Учні називають: Меркурій, Венера,Земля, Марс, Юпітер, Сатурн,Уран, Нептун.)
Сьогодні на уроці ми відвідаємо кожну щ планет Сонячної системи. У кожному конкурсі  команда – переможець здобуватиме право закріпити зображення планети на своїй «орбіті».
До 1 хв
 Демонструється трикутник функціонування Сонячної системи на стенді






4.     Повідомлення правил безпеки на уроці
До 30 с
Виконувати вправи за вказівкою вчителя чітко та правильно
5.     Ходьба з переходом на біг

До 2 хв
Спочатку у повільному , потім у середньому темпі
6.     Поєднати учнів у дві групи
( команди)





До 1 хв
У кожній команді визначається командир. Кожна команда утворює окреме велике коло, у середині якого розташовується командир, який демонструє вправи та виконує їх разом із учнями своєї команди.
7.     Загальнорозвивальні вправи на місці:
а) Вихідне положення (В.П.) – стоячи на лівому коліні, руки назад, голову схилити на груди. 1-  руки вгору, прогнутися (вдих); 2 – В.П. ( видих);
б) В.П. – стійка ноги разом, руки вгору долонями вперед. 1-2 – зігнути ліву ногу вперед, торкнутися лобом коліна , руки дугами вниз – назад; 3-4 – В.П.;
в) В.П. – упор стоячи на колінах. 1 – повертаючи голову ліворуч, зігнути руки в ліктях; 2 – В.П.;  3-4 – те саме праворуч;
г) В.П. – упор лежачи . 1 – ліву ногу назад із поворотом таза, опустити її за правою; 2 – В.П; 3-4 – те саме правою;
д) В.П. – те саме. 1 – ліву ногу, зігнути в коліні, вгору; 2 – ліву в сторону; 3 – ліву назад; 4 – В.П.; 5- 8 – те саме правою.
е) В.П. – те саме . 1 – пряму ліву ногу вгору; 2 – опустити її праворуч торкнутися до підлоги; 3-4 – В.П.; 5-8  те саме правою;
ж) В.П. – основна стійка. 1 – стрибок уперед н обох ногах; 2 – те саме назад; 3  - стрибок угору; 4 – ноги в сторону.
6-7 хв
8-10 разів

6-8 разів


6-8 разів


6-8 разів

6-8 разів

6-8 разів

6-8 разів
Інтервал між учнями  -  2 кроки.
У повільному темпі.

Із великою амплітудою


У повільному темпі.


Ногу в коліні не згинати

Із великою амплітудою, зберігати рівновагу.

Ногу в коліні не згинати.

Руки на поясі
8.     Вправи на виконання дихання

До 30 с
Ходьба на місці з підніманням і опусканням рук
9.     Вимірювання ЧСС
До 30 с
Протягом 10с із наступним множенням на 6
Основна
(25-27 хв)
1.       Спеціальні бігові, стрибкові вправи та вправи для метання .
·          біг із високим підніманням стегна;
·         біг із прискоренням;
·         багаторазові стрибки у довжину на місця;
·         стрибки з 3-5 кроків розбігу з про біганням після польоту;
·         імітація метання малого м’яча;
·         метання малого м’яча з місця;
·         те саме з 3-5 кроків розбігу
6-7 хв
Під час вибігання зі старту звернути увагу на нахил тулуба.


Під час стрибків звернути увагу на м’яке приземлення.
Забезпечити безпеку під час метання.

2.      Естафета
« Ми – діти галактики»
1 – й етап – Меркурій
Перше приземлення на Меркурій. Це найближча планета до Сонця. Температура на її поверхні сягає понад 400 С. для того щоб потрапити на цю планету, нам необхідно здолати   чимало перешкод.
2 – й етап – Венера
Наступна планета нашої подорожі – Венера. За обсягом, масою і силою магнітного поля вона схожа на Землю. Щоб приземлитися на неї, потрібно виконати такі вправи.
3 – й етап – Земля
Наша планета – єдина у Сонячній системі, де є життя. Не забувайте , що ми перебуваємо у космосі, щоб дістатися Земля, нам слід докласти чималих зусиль.



4 –й етап – Марс
Кожний космонавт мріє побувати на Марсі. У вас з’явилася така можливість. На Марсі відбуваються потужні пилові бурі, що можуть нам перешкодити під час приземлення. Для цього ми повинні підготуватися, виконавши вправи
5 – й етап планети  - гіганти : Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун.
Ці  планети  мають  потужну силу тяжіння, температуру на поверхні – 145…200С. В  їхніх атмосфера багато гелію, аміаку, метану що легко можуть   спричинити вибух. Для того щоб  почуватися  на них безпечно, необхідно виконувати  вправи дуже обережно.
3.      Вимірювання ЧСС
4-5 хв





4-5 хв



4-5 хв





4-5 хв




4-5 хв






До 30  с.
Завдання етапу: кожна команда одночасно виконує  «човниковий » біг 4*9 м




Завдання етапу: на старті кожний учасник по черзі виконує 10 стрибків через скакалку, продовжує бігом на 20 м і передає естафету наступному учасникові.

Завдання етапу: на відстані 30м натягується стрічка завширшки 10 см, навпроти розташовані 2 щити для кожної команди. За сигналом учителя кожний учасник почергово перестрибує стрічку, потім кидає м’яч у щит, поки не влучить.
Завдання етапу: біг на 20 м із естафетою паличкою вперед спиною, назад повернутися звичайним бігом і передати естафетну паличку наступному учасникові.

Завдання етапу: хлопці кожної команди долають дистанцію 20 м стрибками у довжину на обох ногах, дівчата – стрибками через скакалку, назад учасники повертаються звичайним бігом.


Протягом 10с із наступним множенням на 6 с
Заключна
(3-5           хв)
1. Ходьба в колону по одному із завданням на увагу
До 2 хв

Кожний учень після 4 кроків робить зупинку, потім те саме після 6 і 8 кроків
2.  Шикування в одну шеренгу
До 30 с
За зростом біля лінії
3 Вимірювання  ЧСС
До 30 с
Протягом 10 с із наступним множенням на 6
4.      Підбиття підсумків уроку.
До 2 хв
Оцінити діяльність учнів. Визначити команду – переможця естафети та найкращих учнів

    Диференційовані домашні завдання
-         На закріплення вивчених на уроках теоретичних відомостей (про рух, техніку виконання вправи)
-         На виконання практичних завдань (вправ з бігу, ходьби, метання, стрибків, лазіння, рівноваги і розвитку фізичних якостей);
-         Змішані завдання (повторення стройових, загальнорозвиваючих, підготовчих та імітаційних вправ)
-         Випереджуючі домашні завдання (про новини і досягнення у світі спорту, цікаві і повчальні факти, зразки виконання вправ краще підготовленими учнями)
-         На вибір учня (відповідно до рівня підготовки, самопочуття, стану здоров’я, інших факторів)
-         Постійне завдання: турбуватися про своє здоров’я, дотримуватися режиму дня, харчування, забезпечення  рухової активності, загартування



Немає коментарів:

Дописати коментар